Regulamin serwisu UCL Swift (Ilsintech)
Regulamin serwisu urządzeń firmy UCL Swift (Ilsintech).
A) Zasady ogólne.
- Serwis urządzeń UCL Swift (Ilsintech) prowadzony jest na terenie Polski przez dystrybutora, firmę SEiT.
- W serwisie świadczone są usługi gwarancyjne i pogwarancyjne urządzeń UCL Swift, oraz usługi dodatkowe związane ze sprzętem jak przeglądy, czyszczenie czy kalibracje.
- Naprawy gwarancyjne obejmują jedynie urządzenia pochodzące z polskiej dystrybucji realizowanej za pośrednictwem właściciela serwisu, firmę SEiT.
- W przypadku urządzeń pochodzących z innych źródeł niż wymienione, właściciel serwisu nie jest zobligowany do przeprowadzania napraw na zasadach ogólnych warunków gwarancyjnych. W takiej sytuacji możliwe jest podjęcie napraw na zasadach gwarancyjnych jedynie za zgodą właściciela serwisu oraz producenta sprzętu. W zależności od ustalonych indywidualnie zasad takie czynności będą realizowane bezpłatnie lub odpłatnie na koszt zgłaszającego usterki (właściciela sprzętu).
- Wszystkie naprawy wykonywane są zgodnie z wytycznymi i dokumentacją producenta z zastosowaniem oryginalnych części.
- Producent określa następujące okresy gwarancji:
- 36 miesięcy – oprogramowanie,
- 24 miesiące – urządzenia aktywne z wyłączeniem baterii,
- 12 miesięcy – noże do włókien z wyłączeniem ostrzy,
- 6 miesięcy – baterie, zasilacze,
- Gwarancja nie obejmuje elementów eksploatacyjnych takich jak: elektrody, ostrza itp. Okresy trwania gwarancji odpowiadają ogólnym standardom, jakie obowiązują dla tego typu urządzeń.
- Dopuszcza się ustalenia indywidualnych okresów gwarancyjnych oraz warunków serwisowania, co musi być określone w dokumencie zakupu lub stosownym dokumencie zawartym z dystrybutorem sprzętu.
- Naprawą gwarancyjnym nie podlegają uszkodzenia powstałe w skutek nienależytego: posługiwania się sprzętem, dbania o czystość, przeprowadzania kalibracji niezgodnie z instrukcją.
- Od gwarancji można odstąpić również, jeśli stwierdzi się uszkodzenie plomb zabezpieczających czy uszkodzenia mechaniczne mogące mieć znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania sprzętu.
- Sprzęt dostarczyć należy do serwisu na koszt zgłaszającego usterkę. On odpowiada za należyte zabezpieczenie sprzętu na czas transportu oraz za jego ewentualne ubezpieczenie.
- Na czas naprawy, serwis może udostępnić urządzenie zastępcze, jeśli takim w danej chwili dysponuje. Nie zapewniają tego podstawowe warunki. Gwarantowane urządzenie zastępcze przysługuje klientom, którzy zawarli dodatkowe warunki gwarancji, co musi być określone w dokumencie zakupu lub stosownym dokumencie zawartym z dystrybutorem sprzętu.
- Wszystkie dodatkowe czynności, które nie podlegają czynnością gwarancyjnym bezpłatnym będą realizowane zgodnie z cennikiem serwisu po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z zgłaszającym usterkę.
B) Zasady zgłaszania usterek.
- Przed zgłoszeniem urządzenia do reklamacji należy zapoznać się z wszystkimi warunkami i procedurami wyznaczonymi przez serwis. Ich przestrzeganie jest podstawą do szybkiego rozwiązania problemu.
- W przypadku wystąpienia problemu ze sprzętem należy w pierwszej kolejności przeprowadzić następujące czynności:
- reset urządzenia,
- czyszczenie elementów jak soczewki, lustra, V-rowki, prowadnice, uchwytów przytrzymujących włókna,
- określić stan zużycia elektrod i ewentualnie wymienić je,
- sprawdzić poziom naładowania baterii i ewentualnie podładować,
- sprawdzić wizualnie stan fizyczny urządzenia, czy nie zostały uszkodzone poszczególne elementy, czy nie doszło do ich obluzowania i czy pracują prawidłowo elementy ruchome,
- przeprowadzić wszystkie czynności kalibracyjne przewidziane dla danego urządzenia.
- Jeśli po wykonaniu powyższych czynności problemy nadal będą występowały, należy skontaktować się z serwisem drogą telefoniczną (tel. 775430538, 505456838) lub drogą elektroniczną (https://ilsintech.pl/kontakt/) i przedstawić problem. Kolejne procedury postępowania zostaną przestawione przez serwisanta.
- Zgłaszający może zostać poproszony o przedstawienie dodatkowych informacji w postaci zdjęć lub filmu obrazujących problem.
- Jeśli naprawa będzie wymagała przekazania sprzętu do serwisu, należy ustalić termin wysyłki, wypełnić formularz opisujący problem, sposób jego powstania i inne informacje mogące mieć wpływ na zaistniałą sytuację. Dokument wraz z informacjami kontaktowymi Zgłaszającego należy dołączyć do przesyłki.
- Czas naprawy zależy od powstałego problemu, dostępności do części i może wynieść do 4 tygodni.